2009. június 25., csütörtök

Miért szavaztam a Jobbikra? (politics for dummies)

2004-ben volt az első EP-választás Magyarországon. Nem mentem el szavazni, mert nemmel szavaztam az EU-ra, tehát botor módon úgy gondoltam, miért szavaznék egy olyan testület összetételére aminek a puszta létjogosultságát is megkérdőjelezem. Barátom, aki zsigeri Fidex-es, kioktatott, hogy attól még nyugodtan szavazhatok, ui. az EP-ben vannak ún. "euroszkeptikus" pártok. Igaza is voolt meg nem is; az akkori politikai palettán ugyanis két "Magyar" párt volt ebből a blokkból: a komcsik meg a MIÉP. Szerintetek?
De idén más volt a helyzet; a Jobbikra leadott szavazatommal küldhettem egy duplakezes análöklözést az EU-gőztől megszédült politikusainknak.

ÉS JÖVŐRE?
Jövőre, az ogy. választáson IS a Jobbikra szavazok.

FASISZTA VAGYOK?
Anyád.

AZT AKAROD? HOGY A JOBBIK KORMÁNYOZZON?
Most lehet agyat eldobni: azt akarom, hogy a Fidi kormányozzon. A hátuk mögött 100 Jobbikossal, akik minden sunyi manővernél (Pintér, Simicska, Gansperger, Strabag, etc.) üvöltsenek a parlamentben, mint a sakál. Legyenek ők a "civil konTROLL" és méretes picsánrúgásokat osszanak jobbra és balra.

ÉS A SZÉLSŐJOBBOLDALI VESZÉLY?
Az megvan hálistennek; akinek pedig van oka félni a "szélső"jobboldaltól, az fektessen be egy nagyobb adag pelusba.

ÚTÁLJÁK A CIGÁNYOKAT!
Miért, Te nem?

ANTISZEMITÁK!
Mint a Magyarok 85%-a. Csak nem titkolják annyira profin.

MIT FOG SZÓLNI AZ EU?
Pont leszarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése