2009. július 19., vasárnap

Right next door to death

Egy roppant profán dolog apropóján jöttem rá, hogy milyen kibaszottul kevés van már hátra az életemből - torrenteztem. Össze-vissza kutakodásom folyamán rábukkantam egy letöltési lehetőségre, rá is dobtam magam - 7000 db magyar nyelvű könyv pdf-ben és rtf-ben (főleg), tömörítve, közte rengeteg idők folyamán eltűnt újraolvasandó kedvenccel és sok-sok olyasmivel, amit még szeretnék elolvasni, de nem hittem volna, hogy hozzájutok. Aztán szép lassan elkezdtem számolgatni. Ha csak minden harmadikat szeretném egyszer (és ez kardinális kérdés, mert jó könyvet egyszer elolvasni értelmetlen) végigolvasni, mennyi időre volna szükségem? Jelenleg évi max. 2-300 könyvre vagyok hitelesítve, mert (hosszú felsorolás)-t is csinálok, tehát alsó hangon 10 év és közben? A kijövő új könyvek? Amik nincsenek benne ebben a fantasztikusan jó gyűjteményben? Fogjam vissza a filmnézést?
Ember, kajak bedaráztam ettől a gondolatsortól.

2 megjegyzés:

  1. 200-300 könyv évente???
    hány oldalasak azok a könyvek?

    VálaszTörlés
  2. ÉN elhiszem neked, simán belefér, én is több könyvet olvasok párhuzamosan, de én már kockább lettem úgy tűnik. Én örülök évi 20-30 könyvnek is...XD Egyébként tényleg ilyesztő...de az ilyan torrent oldalakon nemcsak regénye, meg ilyesmik vannak, nem? én is ismerek egy ilyne oldalt, amiről te beszélsz, de az teli van magazinokkal, hobbkönyvekkel, nyelvkönyvekkel, persze mindamellett, hogy több 100 regény meg érdekes olvasmány is akad...:P

    VálaszTörlés