2009. július 3., péntek

Mosoly

Tegnap úszás után megittam nagyjából x sört, be is sámfázta az agyamat rendesen, úgyhogy ma másnaposan és rosszkedvűen ébredtem.
Úgy döntöttem, ezt kizárólag vásárlással lehet elmulasztani (él bennem valahol egy 17 éves plázacica), úgyhogy nekivágtam Óbuda-szitinek (figyelem, modorosság!:)). Végül a piacon kötöttem ki (ANNYIRA azért nem vagyok szőke) ahol leragadtam egy bóvliárusnál, akinek a kínálatában üveggyöngyök és bőrkarkötők mellett használt könyvek is szerepelnek. A következőket túrtam össze:

-Az első Metagalaktika
-Stanislaw Lem: Éden
-L. L. Lawrence: A gyűlölet fája (munkába kitűnő)
-Pierre Boulle: Majmok Bolygója (első kiadás)
-David Lodge: Helycserés támadás (ez egy hirtelen ötlet-gőzöm sincs, mi ez, vmi vígjáték)
-Shakespeare összes komédiája
-Charles Bukowski: Egy vén kujon jegyzetei (Bukowski a nagy Isten, a gurum és ez a könyve -is- botrányosan alacsony példányszámban jelent meg)

A turkálás végén rávigyorogtam a pasasra, "alkudjunk".
Fószer ránézett a halomra, meg sem nézte mik azok (gondolom, kilóban gondolkodott) és kibökte: 1500 ruppó. A mosoly rákövült a fejemre, annyit nyögtem: "akkor ne alkudjunk", majd elpakoltam a zsákmányt.
Dude, tisztára tolvajnak érzem magam.

1 megjegyzés:

  1. Igen ,igazad van. Megveszünk 4000-5000 Ft-ért "szemeteket" csak azért, mert most jelentek meg.

    VálaszTörlés