2009. július 6., hétfő

Just another day (13421.)

Kurva szar napom volt tegnap, ami visszamutatott a megelőző napokra. Rákészültem, hogy öccsel megyünk Göd szitibe (némileg rá vagyok csobbanva) de vasárnap délután lemondta. Alkohol és cigimentes életet éltem 3 napig; valamit kellett kezdenem a hétfői napommal. Öccs lebetegedett, Andi depis, Dzsegger haverom Balcsin hullarészeg; nyomok megin' egy napot magamban. Ez általában be szok jönni.

Stage 1 - Rosszul vagyok
Gyógyszertárban kezdeni a napot nem jó jel. De most, miután bekaptam a bogyóimat (nem akarjátok tudni), kicsit szebb az élet. Bedobok rá 2 kis vodkát, megbeszélik a gyógyszerrel, hogy ők tkp. haverok és ugyanazt akarják (gy.k.: rendbejöjjek.)

Stage 2 - Media Markt
Okosan osztom be a pénzem, tehát teljes megtakarításom felét elköltöm egy Pioneer fejhallgatóra. Aki zenebuzi, az az is marad.

Stage 3 - Gyerünk a tóra!
Elcsalingázok a HÉV megállóig, közben kocsmastoppokkal. Végre megérkezem Budakalászra, majd két viszki után irány a víz! Kibaszott sokat úszok, meglepő módon bírja a karom, lábam, mellizmom, etc., viszont az ujjfeszítőizmaim kikészülnek. Fuck. Lábtempókkal vissza a partra. Kifelé jövet viharfelhőket látok.

Stage 4 - Hazafelé
Úgy vélem (khm-khm), hogy simán begyalogolhatok Békásmegyerig, mielőtt a vihar elkap. Amúgy meg? Ha elkap so what? Kicsit jobban érzem majd magam. Amivel nem számoltam: az agresszív bringások. Mivel Magyarországon nem divat a bicikliút építése, ezért feltalálták a "vegyeshasználatú" utakat, tehát kétszer is majdnem áthajt rajtam egy bringás. Először az út szélén fényképezek (ezt a felhőt nem hagyhatom ki), másodszor a cipőmet kötöm kb. fél méterre a bicikliúttól. Mind a kétszer rámordítanak, hogy húzzak a picsába; fel se tudom őket rúgni, mert kb. 50-60-nal tekernek.

Stage 5 - Szarrá ázok
Békásra beérve, úgy döntök, hogy mehetek tovább gyalog; mozogni akarok és nem akarok összemosódni a BKV népével (respect). Egy kibaszott McDonald's is útbaesik; x év után benyomok egy FF szenyát(mert itt jutott eszembe, hogy egész nap nem ettem. Bár az alakomon is látszana.). Kb este 8 van. Hambi (cheeseburger, bár ez tökmindegy) után kell egy sör. A benyókúton tolok egy Amstel Pulse-ot. BANG! Dörgés, villámlás; nyári zivatar eljött. Elindulok vissza a Békásmegyeri HÉV-állomásra, közben szétázok, sört iszok és röhögök. Ez tényleg a gyönyörű viharok nyara.

Stage 6 - Csak hazaérek?
Innentől nem érdekes a sztori. Felszállok a HÉV-re, bemegyek kaját venni a helyi madarasteszkóba, majd kielégítem hiányaimat (Aminek zömét az teszi ki, hogy nem MSN-ezhettem S.R.-rel.)

Stage 7 - Hajnal
Hullafáradtan filmeket néztem és járt az agyam(az a geci soha nem bír elfáradni), aztán elaludtam.

Another day spent.

2 megjegyzés:

  1. Még soha nem vetemedtem rá, de sokszor éreztem már erős késztetést, hogy a mellettem elhaladó, majdnem nekemjövő, bunkó bringás biciklijének hátulján billentsek egyet. Nem nagyot, csupán annyit, amennyitől óriási pofáraesésben volna része, lehetőleg sok vérrel és fájdalommal.

    Kedvencem, amikor tekernek mögöttem (járdáról van szó - bringaúton nem szoktam sétálni), de csangő az luxus, helyette kiabálják, hogy 'elnézést!' hát elnézek én mindent, félreállni viszont nem fogok. Majd ha csenget. Bunkó.

    VálaszTörlés
  2. és ha nincs csengője de legalább szól,h. ott van?:)

    VálaszTörlés