2009. szeptember 3., csütörtök

Egy régóta tervezett poszt: emberek a neten

Nem, ez nem holmi szociológiai fejtegetés lesz, hanem saját élményeim neten megismert emberekkel kapcsolatban. Ha valaki magára ismer és megsértődik: szar. Nem fogok bocsánatot kérni.

I. Pasik

Pasikkal egy heteró manus számára megismerkedni könnyű. Témák: Sport, filmek, gyurcsánytakarodj (gy. k. :politika). Nézzük egymás blogjait, kommentelünk és előbb-utóbb kialakul egy pszeudo-barátság. Ebből a büdös életben nem lesz valódi emberi kapcsolat; de segít abban, hogy továbbra is a férfinemhez tartózónak valld magad, anélkül. hogy focimeccsre járnál.

II. Csajok

Csajokkal egy heteró manus számára megismerkedni könnyű. (Déjá vu?:)) Írjál blogot, fórumozz/csetelj sokat és add magad "érzékeny" faszinak. Ha egy nő non-stop kúrás helyett a netet választja, akkor valszeg eléggé el lehet keseredve ahhoz, hogy még TE IS oké legyél neki. DE: soha ne kezdj netfreak csajjal komoly kapcsolatot. A számítógépes/internetes szubkultúra igenis pasi-cucc. Ha egy csaj oda akar tartozni, akkor ott komoly bajok vannak, tehát valószínűleg barbibaba helyett meccsbokszot kapott gyerekkorában a csaj, esetleg annyira ronda, hogy ez az egyetlen esélye a faszhoz való közelkerüléshez.
Ha mákod van, akkor ő a harmadik eset: kalandozó típus, aki szeretne kipróbálni egy geek-et. Erre az esély: 0.001%.

III. Csajok, akik ezt az elméletemet hamissá tették

1. Angyal
(megpróbálok olyan nickeket adni, amik alapján az érintettek max. saját magukat ismerik fel.)

Angyal a létező legvalószínűtlenebb módon került be a netes életembe; a gyaloglo.hu egyik szexchat oldaláról. Nagyjából életemben először? másodszor? jártam ott (és azóta sem-bármilyen hihetetlen) ő meg akkor először és utoljára(neki ezt el is hiszem). Angyal a huszas évei közepén jár és egy rettenetesen szép kisebbségi magyar lány. (Értsd: külországi) Olyan kis hozzádbújós-kedves csaj, akit a pasik 90%-a feleségnek akar. Kb. egy évig msn-eztünk egymással, találkozót is megbeszéltünk, aztán nem lett semmi az egészből. Nemrég kaptam tőle egy kurta üzenetet, miszerint megtalálta élete szerelmét és boldog. Hál'Istennek; ennek felhőtlenül tudtam örülni.

2. Virág

Virág egy fórumon keresztül lépett az életembe, ami nagyon rövid életű volt. Én adminoltam, tehát minden szökőnapon frissült. Rövid idő alatt privát szoba lett; ő és én beszélgettünk egymással. Aztán telefonszámcsere, majd személyes találkozások; a mai napig kontaktban vagyunk és nagyjából az egyik legkedvesebb barátommá lett.

3. Tyúkanyó

Ő délnyugat-Magyarországon él és soha nem láttam személyesen. Szintén fórumról ismerem. Néhány hónap után telefonszámot váltottunk; azóta egymás lelki szemetesládái vagyunk. Imádom a hangját; tényleg igazi tyúkanyó.

4. T-1000

Szintén nem a szomszédom; jónéhány kilométerrel arréb keresi meg a betevő akvavitját. Abból a szempontból kilóg a sorból, hogy őrá nőként gondolok. Rettenetes hárpia, de ha majd valaki megtalálja hozzá a megfelelő kulcsot, akkor az a pasi kurva boldog lesz mellette.

5. The Irish Rover

Na ő viszont elég közel lakik hozzám és az egyetlen, akivel valódi "fiú-lány" "együttjárunk" kapcsolatba keveredtem. A legviccesebb az egészben az, hogy kb. 20 évvel ezelőtt mi elméletileg ismertük egymást. Amikor én a tízes éveim végén jártam, ő kamasz lány volt (15?16?) és én voltam az ideálja. Őszintén szólva, nem emlékszem rá ebből az időből. Nagyon véletlenül megtalált iwiw-en és össze is jöttünk; tkp egész jó kis kapcsolat lehetett volna, ha nem vagyok ennyire fucked up.

Még persze lenne mondanivalóm a témában, de egyelőre ez is elég, nem?

1 megjegyzés:

  1. Nos.....Én mindenkire ráismertem:):) Gondolom nem vagyok ezzel egyedül:):)
    Elgondolkoztam h milyen pasikkal futottam össze eddig neten.....azt hiszem nálam csak két ember tartozik a kivételhez.....nőknél még rosszabb az arány.......

    VálaszTörlés